tisdag 13 oktober 2009

Det börjar bli mörkt på Stockholms gator om kvällarna.

Har varit riktigt roligt på salongen idag, Filiz é tillbaka, vilket betyder mycket mer att göra. Har haft fullt upp, kännt frisörstressen, vilket är det jag älskar. Alá Noir, fullt tempo, mycket att göra, världens samarbete, vilket jag såg första gången på visningen. Hinner knappt stanna upp, sedan är det något nytt på gång. Promenerade mot Bellmansgatan med ett leende på läpparna.

När jag promenerade på skeppsbron, kände jag hur det var något som fattades. Din hand i min, jag saknar din hand i min.

Snart är det visning! Det kommer bli grymt. Snart har halva tiden gått, över det känner jag en viss lättnad. Det betyder att jag ska vara här lika länge som jag redan varit, den tiden har gått fort, vilket betyder att de sista två veckorna bara kommer rusa förbi. Snart återser jag dig.

Nu ska jag ta ett ryck och skriva ekonomin. För, jag känner att jag vill börja leva lite. Ska plugga klart allt denna vecka. Jag ska tvinga mig själv.

Inga kommentarer: