måndag 26 oktober 2009

Åter till Stockholm om ett par timmar.

Dagarna jag har spanderat här har varit de finaste någonsin, tillsammans med dig. Ska snart hoppa i duschen, och packa. Jag vill inte åka tillbaka, eller jo, om du följer med. Jag älskar Stockholm, jag är totalförälskad i Noir, men jag älskar dig mer. Jag behöver dig vid min sida, för att kunna njuta av min vistelse där fullt ut, det vet jag nu. Att vara nära dig gör mig lycklig, i Stockholm utan dig finns inte den lyckan.

På dessa 4 dagar. Så har du förändrat min värld. Vi är mer än vad vi någonsin varit. Jag älskar dig, jag älskar oss.

Jag väntar på att du ska kliva in genom dörren. Jag väntar på att få lägga mig nära dig och glömma bort faktumet att jag, imorgon, 07.00 sitter på ett plan påväg tillbaka till Stockholm. När jag befinner mig nära dig, när du finns i min närhet, så existerar inget annat.

Lika snabbt som jag anlänt i Stockholm, så kommer jag sitta på planet tillbaka. Måtte dagarna passera som en motorcykel i 220 km/h. Bara blåsa förbi.

Jag älskar dig.

Inga kommentarer: