onsdag 16 september 2009

Mot sängen

Jag vet inte riktigt vad som hänt. Jag har varit som en speedad plugg-kanin som går på duracell hela veckan. Men nu har det avtagit. När jag behöver plugga som mest.

Är ledig imorgon, och har endast en lektion på fredag. Men samtidigt känns det som om jag har för lite tid för att hinna med allt. Jag ville ta sovmorgon imorgon, lång sovmorgon. Ser inte ut som att jag kan göra det. Har tvättstuga imorgon också, plus att jag ska köra bil. Ska även hinna plugga.

Samhälls
Svenska
Religion

Kämpliga ämnen, tro mig. Ska nog göra mig kvällsklar och plugga sängliggandes. Körkortsteori ska jag också hinna plugga där emellan. Måste nog köpa en kalender också så jag kan planera mina vardagar. Efter imorgon, då jag förhoppningsvis fått allt bekräftat så kan jag tagga ned en aning.

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=oEDB6HUgaJg&feature=related

Kolla in Robyns frilla i hajna videon. Tycker du kan låta någon sätta saxarna i ditt hår för att hennes frilla är sjukligt snygg. <3

Kajsa B.