onsdag 16 september 2009

Med ett par knapptryck så förändrade du min dag till det bättre.

Färgkurs idag, jag var inte koncentrerad..jag var så trött. Kunde knappt hålla öppet ögonen, men anteckningar har jag fört. Får kika igenom dem.

Schema ändringar har vi också fått. Projektarbete måndag morgon, kommer bli tugnt. Arl tisdag innan lunch. Det kommer dagar då jag vill lägga mig ned krypa ned under täcket och bara ge upp. Jag orkade knappt upp i morse. Men jag kan inte ge upp, det funkar inte. Men all denna möda kommer vara värld. Tårar kommer jag fälla, mer än en. Men jag kommer komma ur detta år, med en massa kunskap och ett leende på läpparna.

Orken som finns, måste jag plocka fram ändå. Imorgon ska jag ringa en massa samtal för att säkerställa allt.

Jag har varit sjuk i en vecka nu, och det verkar inte vilja gå över. Det kan ju också vara en orsak till orkeslösheten.

Precis som du brukar ringa mig för att få styrka, känner jag att jag måste ringa dig nu. Då kommer allt bli mycket bättre.

Förövrigt så vill jag ha choklad även idag, men jag har inte ätit någon. Nu har jag ett samtal att ringa.

Inga kommentarer: