lördag 22 augusti 2009

öhm

Min mage trånar efter något, men jag vet inte vad. Har försökt ge den det mesta, men den é fortfarande inte belåten.

Är riktigtriktigt trött, men kan inte sluta ögonen. Inte än. För jag väntar och längtar och hoppas så mycket, som alltid annars. Kanske en gnutta mer än vanligt. Kommer nog alltid vara på detta sätt.

Såg något jätte fint på bilddagboken också, så fint vill jag också ha det. Vi.

Sedan står jag inför ett dilemma, klara glas hyfsat höga men smala, eller, blommiga fina vida glas? Det är frågan. Kan nog inte ta alla, även fast jag vill. Eller kan jag? Blir nog de klara, de tar mindre plats.

Jag har inte heller berättat att jag inhandlat ett barbord idag. Eller, min far stod för betalningen. Det tackar jag mycket för. Om 6 dagar ska det upp. Det kommer bli otroligt fint.

Kan räkna upp vad jag är stressad över, så kanske ni förstår:

Projektarbete
Företag
CAE prov i Umeå?
Gesällprov, till det krävs en massa tid, för inte tala om pengar.
Jag har ingen praktikplats, ingen praktik. Förlåt, men vad som funkar inte. Spånar på det.

Får peppa mig själv med att det endast är ett år kvar, bara ett. Nu ska jag fortsätta vänta, längta och hoppas. Kanske borde lösa magens mysterium också...

Puss

Inga kommentarer: