tisdag 4 augusti 2009

Mycket, positivt mkt.

När jag anlände kände jag hur fjärilarna flaxade som aldrig förr. När folk strömmade ner från trappan gick min puls i taket. När jag såg dig, började jag skaka okontrollerat. Jag har aldrig tidigare reagerat på det sättet, jag visste inte att jag kunde. Det var det finaste. Den kvällen stannade hela världen upp, allt blev tyst. Jag såg bara dig. Du är den enda jag ser. Jag är kär, jag älskar.

De senaste dagarna har varit obeskrivligt underbara. Nu är det mycket att tänka på, mycket står framför dörren, beslut ska fattas. Viktiga fina beslut. Riktiga beslut. Jag är lycklig.

Sov med min käraste inatt, det finns inget och ingen bättre. Snart är allt på riktigt, riktigt. Vaknade tidigt..är vaken, Jeffery cyklade till jobbet för drygt en timme sedan. Kan inte sova, är så uppspelt. Borde sova, ska befinna mig i staden kl 10 för att möta Petra. Blir en sväng till akademibokhandeln för att inhandla "så länge vi båda andas", var förbi igår, den skulle komma igår eftermiddag/till veckan. Jag hoppas att den kommit. Ska även reklamera min telefon hos min vän telia. Den är katastrofartad. Sedan blir det solning(för första gången denna sommar!)

Imorgon blir det en snabb visit till Umeå tillsammans med familjen. Kommer hem fredag. Jag hoppas på att äta blå-mjukglass och shoppa en del. Men ska hålla hårt i pengarna.

Kan avsluta detta inlägg med: jag måste skaffa ett jobb(tar tag i det nästa vecka), jag måste ta tag i körkortet(gör det förhoppningsvis denna vecka) förövrigt så är jag bara lycklig!

Inga kommentarer: