tisdag 7 juli 2009

Finns inte ord..

Hade ett intressant samtal i bilen. Tror jag behövde höra det. Jag är så fruktansvärt lycklig att du gjort detta val, för mig. Det betyder oerhört mycket, det är obeskrivligt. Det var/är min absolut högsta önskan och faktumet att du valt att uppfylla den får mig att må otroligt bra. För detta kommer jag att vara lycklig länge.

Vi är otroligt lika, men samtidigt olika när det gäller vissa saker. Men det handlar om att prioritera, och omprioritera vilket du gjort. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, inte heller vad jag ska säga. Men, du har gjort mig, du gör mig till den lyckligaste flickan i världen. Imorgon kommer jag skina som en sol, då du är vid min sida. För det är den enda önskan jag haft. Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig.

Du har gjort något så osjälviskt, så beundransvärt för mig. Så, nu undrar jag, vad jag ska göra för dig?

Inga kommentarer: