måndag 15 juni 2009

Önskelista

Nu har jag städat min garderob, eller jag har hängt in kläderna iaf. Nu sitter jag än en gång och grubblar över en frisyr, är sugen på att dra en twiggy. Men samtidigt vill jag spara ut. Men kort är så fint...det är långt också.

Eftersom att jag snartsnartsnart, trillar över 18 års sträcket så tänkte jag skriva en liten önskelista. Jag önskar mig:

En fin, bra, fin, riktigt bra kamera
Pengar
Helvita converse
Klippning(om jag inte redan klippt mig)
Någon typ av resa
Presentkort på kläder
Tatuering

Tror att jag mest önskar mig en kamera, har redan en. Men den suger kuk. Vill ha en fin, bra, fin, riktigt bra en.

Och så önskar jag att min pojkvän uppvaktar mig med en hembakad tårta(på sängen) och sjunger jag må hon leva för mig, med sin egna vackra stämma. Vill även ha 18 ljus på tårtan. Det önskar jag mig, verkli-i-gen.

Ska snart häva mig i sängen, men det är svårt. Jag är så uppspelt och glad, överallt, i hela kroppen! Är jätte sugen på glass också, kanske ska ta mig lite? Hmm.

Hejdå

Inga kommentarer: