fredag 5 juni 2009

Jag väntar på att du ska bekräfta mitt försök till en ny chans..

Jag har bokat mina första körlektioner, den första på måndag. Jag är taggad, men redan nervös. Känner att det är dags för dem att finslipa min körning och allt vad jag gör fel. 18, om drygt en månad.

Min dator lever igen, tack vare Fredrik, så mycket tack till honom. Klippte även honom tidigare ikväll.

Idag lärde jag mig något extremt viktigt/vackert. Har ni tänkt på vad ni förmedlar med en kram? Kärlek, och vad är det då som händer när vi kramar någon? Jo, vi värmer deras hjärta.

Inatt kommer jag sova ensam, när jag lägger mig i sängen. Så ligger jag där ensam. Det spelar ingen roll hur dagen varit, vad som inträffat, vilka ord som sagts. Så vill jag ändå ha min kärlek inom räckhåll. Nära mig. Alltid.

Nu mår jag illa och är trött. Har ätit för mycket av det mesta. Imorgon ska jag köra en massa bil och sova.

Tänkte avsluta med att hoppet alltid finns där. Jag hoppas att min man smyger ned bredvid mig inatt. Även om det inte kommer hända, så hoppas jag. För det är så jag vill ha det.

Godnatt, insåg nyss att mitt rum måste städas. Garderoben framförallt...

Inga kommentarer: