fredag 12 juni 2009

En önskan

Nu är jag riktigt arg på mig själv, kunde blivit som jag ville. Men jag vet även varför jag gjorde som jag gjorde, bara för att du skulle slippa. Men för mig är små saker väldigt stora, för mig är detta stort. Så som jag sa, det är min högsta önskan. Jag vill verkligen, bara för att det är fint.

Annars har jag idag, varit otroligt nervös. Senare insåg jag att det var fjärilarna som spökade. Men det är bara, fint. Har firat Jefferys student, blev en massa mys, smörgåstårta, familjeorientering, och framtidsprat? Samt klippning.

Jag har även hunnit pressa ut tårar, jag har fått ont i magen, jag har ställts inför ett dilemma. Vill bara säga, att min dag inte blir min, utan dig.

Har även kört till Överkalix idag, vilket var otroligt roligt. Nu är jag ensam hemma, för ensam.

Så nu är jag bara jätte arg på mig själv, och ensam. Usch är ordet jag vill förmedla till er just nu. Det ordet dedikerar jag mig själv.

Inga kommentarer: