lördag 9 maj 2009

Aj

Smärtan har spridit sig, längs med ryggraden, högra skulderbladet, och till nacken. Skulle tro att någon nerv ligger i kläm. Behagligt är det då inte.

Har än en gång fått present av morfar, ett par sprillans nya reebook skor, Blå,vit, röda. Inte direkt min stil. Men man tackar.

Annars har dagen bestått av en massa läsning, drygt 3 timmar. Har läst ut andra twilight boken, och börjat på den tredje. Har även legat i sängen och tyckt allmänt synd om mig själv, vilket jag är extremt duktig på.

Ibland blir jag påmind över hur starka mina känslor gentemot min pojkvän är. Vilket oftast resulterar i mycket långa impulsiva sms, om jag inte har honom i närheten. As I`ve said before. Han är min Edward Cullen och jag hans Bella.

" Och där gick jag, hand i hand med min framtid"

Just det, har pluggat en del teori idag. Men mycket återstår. 53/70 rätt, inte så pjåkigt med tanke på att 57 är godkänt. Menmen man måse vara säker på sin sak, inte räkna med turen. Helt plötsligt kommer frågor man aldrig tidigare sett. Skulle tro det blir en hel del plugg till veckan. Snart är det slut med läxor.

Nu den senaste halvtimmen har jag pluggat svenska, ska fortsätta med det strax. Har en hel redovisning att lära mig tills på måndag. Har räknat ut hur mycket jag kommer tjäna under sommarjobbet, drygt 5000 för 4 timmars arbete, tre dagar i veckan. Känns helt okej. Lyckas jag få fler jobb jag sökt, och allt passar, så tar jag även dom. När jag blir 18 får jag alla mina spar-pengar. Så kommer känna mig stenrik. Men snälla, se till att jag inte handlar skit för allt. Ska försöka spara det mesta, ska verkligen försöka!

Åter till plugget, en lördag-kväll.

Inga kommentarer: