måndag 13 april 2009

Yo Bros

Kom hem för drygt två timmar sedan. Har varit riktigt härligt. Varmt har det varit. riktigt fridfullt, satt ute och pimplade halv sju på kvällen och solen värmde, helt underbart, de kallas avkoppling. En firre fick jag också, har aldrig fiskat utan att få fångst(det skulle jag inte sagt, för dagen efter så nappade det inte ett piss, så där fick jag mig på hakan). Blev en massa grillat, bastu osv. Men...det var första dagen...sedan så lessnade jag en aning...stadsmänniska som jag är.

Är riktigt skönt att komma bort och riktigt kunna slappna av. Men jag vill ha rinnande vatten. Har känt mig som ett riktigt slusk, luktat grilladkorv osv, ni kan väl tänka er. Mitt hår såg förjävligt ut. Jag njöt när jag duschade här hemma ska jag säga. Men riktigt härligt har det varit.

Nu ska jag ta och gå ut med the dogs, sedan blir det tv och säng. Ännu mer avkoppling. Imorgon blir det full rulle.

Baj

Inga kommentarer: