tisdag 7 april 2009

JAAA!

Världens finaste pojkvän. Har försökt utelämna mina sliskiga kärleksberättelser nu på sistone. Men här ska ni få höra, sådant som gör en helt varm i kroppen.

Pratade med jeff the chef över msn. Fick ett - kom hit så får jag kyssa dig. Jag svarade - kommer så fort jag skrivit klart rapporten.

Plötsligt är han utloggad, tänker inte mer på det. En kvart senare, i samma veva som mamma och mormor kommer så anlände även han. Utan att jag märkte det(hundarna skäller som fa-an). Helt plötsligt(jag sitter vid datorn) så står han där, sträcker fram ansiktet och kysser mig.

Fin man detdär, jag älskar honom. Så ni förstår om jag är lycklig.

Fick nyss ett samtal av min far. Ibland är det bra att ha syskon som tjatar och gnäller. Min lillasyster fick nämligen en laptop idag, men bredband. Själv äger jag en laptop/bredband, vilket jag betalar helt själv. MIn far har tydligen insett att det är orättvis, så nu har jag 5000 kr till mitt förfogande. Klirr i kassan! Ska dock inte inkassera dom förän jag känner det nödvändigt, vill göra nåt roligt för pengarna.

Psykologiarbetet går framåt, snart klart. Känns underbart, är faktiskt rätt roligt. Kommer nog bli bra dethär.

Pussssssssssssssss

Inga kommentarer: