torsdag 5 mars 2009

Weird funny feelings

Tröttsam dag idag, men på ett positivt sätt. Stan idag med syster, blev många timmar. Fyndade en hel del, en lång grym oversized kavaj, söt vit tunika och en grym blus, sjukt fin efter ett par mindre förändringar. Bilder kommer senare. Blev även mat och fika på Dagoberts.

Träningen bestod idag av simning. Här ska ni få läsa något jag hörde i omklädningsrummet:

liten pojke står med mormor i duschen, en konveration förs

pojke - Mormor, är det där dina tuttar? (säger han medan han studerar hennes kropp)

mormor- Jo, det är det.

pojke- Okej, sådana har mamma också. Fast dom sitter fast.


Jag borde städa mitt rum, fast det ids jag inte, jag vill sova, men det kan jag inte. Nyss hände något som väckte stora misstankar. Vill inte spekulera mer kring det. Just fan, har även promenerat från stan hem, hurtigt. Inget plugg blev det idag, imorgon ska jag dock göra klart min del.

..känner att jag är redigt less på bloggen för tillfället....

Therese

Inga kommentarer: