söndag 1 mars 2009

Omfärgning

Känner att rosa hår verkligen inte är min grej. Ska snart på barnkalas sedan bär det av hemåt för avfärgning sedan nyansering med ljusfärg. Kan itne bärga mig. Frisyren är faktiskt riktigt grym,helblond, dock inte med rosa. Längtar som tusan till egen hårvård...Då blir det magmaslingor i hela håret, vitttvittvitt ska det bli. Sen har jag kommit fram till att jag aldrig kommer spara ut håret igen, eller tro inte det iallafall. Har så hemskt dåligt tålamod. Vem vet, snart kanske jag är snaggad, skulle inte förvåna mig. Nu vill jag vekrligen bara ha bort det rosa, svinfult.

Imorgon kommer jag vara "barnvakt" åt min Alzheimers mormor, annars springer hon runt och gör hyss. Efter det bär det av till staden, vad som inhandlas återstår att se. Mineralfoundation står dock högt på listan. Min hy är förjävlig, om finnar inte vore nog så är den helt rödspräcklig. Funderar även på att jaga sommarjobb, Lilla Salongen blir mitt första stopp.

Therese

Inga kommentarer: