tisdag 17 mars 2009

Kundmottagning

Började med en tripp till tandläkaren. Ville dö när jag klev upp i morse, förbannat trött. Har trådar bakom tänderna, både i över och under käken. Underkäkes tråden var den som hade lossnat. Jag trodde bara att dom klippte till en trådbit och limmade fast, men så var det visst inte. Var tvungen att ta sådana där avtryck, känns verkligen som tänderna följer med när dom lossnar på geggan. Blev en ny tid och fick återkomma klockan 14.00. Så nu har jag nytt järn i munnen.

Kundmottagning idag. Först hade jag färg och folieslingor, riktigt roligt att göra foliepaket, men tröttsamt. Efter det var det dags för klassisk herr, raggade mig en kund för ett par veckor sedan. Bra att börja öva redan nu, trots att det är över ett år kvar tills gesällen ska avläggas. Det gick iaf mycket bra, riktigt kul att klippa finish i nacken!

Bild och form efter kundmottagningen, tråktråk. Målade min lerros och glaserade min skål liknande grej. Så nu är allt klart för att brännas, skallen, rosen och skålen.

Tandläkare....

Gick till gymet för att träna efter skolan, men kroppen orkade verkligen inte med. Blev drygt 30 min på bandet, sedan blev det hemgång.

Nu har jag ätit bulla så jag borde verkligen åka in och träna bort det. Får se hur det blir, plugget får faktiskt gå före denna vecka. Håller på att bli tokig. Nu ska jag läsaläsaläsa och förhoppningsvis hinna skriva om boken ikv.

Jag vill träffa min pojkvän...

Hejs

Inga kommentarer: