söndag 29 mars 2009

Hårdilemma

Har varit riktigt duktig med plugget idag, pluspoäng till mig.

Har verkliga problem med mitt hår. Börjar se riktigt grisigt ut nu. Det korta är för långt för att det ska se bra ut. Topparna ser förjävliga ut pga all färgning. Har kikat igenom en massa gamla bilder, då jag hade långt hår, vill gråta. Men känner jag mig själv rätt så finns inget tålamod till att sparara ut det. Samtidigt kan man göra så mycket mer med kort hår än med långt. Ena sekunden vill jag raka av det och andra sekunden vill jag spara ut det. Ena sekunden vill jag ha vitt hår, andra sekunden råttfärgat. Kommer väl sluta med att jag kör en Britney. Som det ser ut nu så lutar det åt twiggykort och råttigt. Vart kommer detta sluta?

1 kommentar:

julia (från klassen) sa...

jag tycker ditt hår är så jävla snyggt, om det nu spelar någon roll. vill vara lika modig som du var när du klippte av ditt. jag vill göra detsamma men jag kommer nog aldrig våga.