söndag 8 mars 2009

Hallå

Jani, igår efter middagen begav jag och min mor oss till mormor och morfar. Är helt galet där just nu. Hur som helst, klippte mormor och rullade hennes hår. Självklart fick jag en liten present när jag gick därïfrån, av morfar, ca 4 par sockar.

Resten av kvällen spenderades i bilen och på Ica Maxi, mycket spännande, eller hur? JAg som inte ska handla nåt, lyckades på något sätt spendera över 200 kr där. En ananas, 6 päron festisar och en foundation. Får ta i tu med ångesten nån annan dag. Två veckor till Stockholm nu, måste börja tigga pengar som tusan. Vet inte om någon shopping hinns med, men bäst att ha pengar om det nu skulle bli så.

Anledningen till varför jag befann mig på storheden igår kväll, var för att min kära skulle ha hämtning från jobbet. När vi väl kom hem så satte jag igång att baka bröd. Tålamodet svek efter halva degen var använd, och tro mig...det syns.

Blev en tidig morgon i dag, 07.00, hårt, sista lovdagen. Men inget att gnälla över, skulle kliva upp sju timmar tidigare, om det betyder att jag får ha min kärlek vid min sida. Skjutsade han till jobbet, och för att inga missförstånd ska uppkomma så kan jag säga att det var min mor som körde, inte jag....

På hemvägen blev det solning, blev knappt en nyans mörkare men fräknar lyckades jag få. Fler och fler för varje gång jag vistas i solen, snart är jag väl en enda stor prick.

Nu ska jag göra klart det sista inför mötet imorgon. Öva in min presentation samt skriva stödord.

Ska jag vara ärlig, så skulle jag helst av allt vilja ligga i sängen nu. I min älskades armar och bara mysa. Bara ligga ner, njuta och vara lycklig.

Therese

Inga kommentarer: