onsdag 25 mars 2009

:)

Jag är sjukligt glad, helt uppspelt, jävligt exalterad. Känns underbart! Förhoppningsvis kommer det kännas ännu bättre imorgon. Jag säger bara: Kom igen nu Petra, jag vet att du vill!

Hur som helst, vaknade upp bredvid världens finaste. Hoppade på bussen till praktiken. Har haft riktigt roligt idag, har haft två klippningar. Tiden har gått riktigt fort. Käkade lunch med Petra på Sub, var riktigt gott. Slår Dagobert alla gånger. Fick sluta en timme tidigare också, härligt.

Nu är jag hemma, har nyss käkat. Ska plugga, tror faktiskt jag har så pass mycket energi att det ska funka. Imorgon har jag massor att göra, söka jobb, ringa tusen pers, handla på dahls, plugga, spinning. Ojoj, hektiskt. Blir nog ingen sovmorgon för min del. Just fan, lånade även en färgkarta från Lilla Salongen som ska tillbaka.

Tjadå, Therese

Inga kommentarer: