fredag 20 februari 2009

Trött som satan

Japp, trött är jag. Ögonlocken håller på att falla ner. Kommer vara trött imorgon, det är ett som är säkert. Är inte alls pepp inför ledarutbildningen, hoppas till gudarna att det blir trevligt. Förhoppningsvis hinner jag göra bort en del skoljobb där, slipper jag göra det på söndag. Funderar på att packa ihop grejerna jag behöver ha med mig, dator, kläder, tandborste osv.

För övrigt är jag sjukt sugen på Start och fil.

Ilskan gick över för en stund, men kom tillbaka i samband med ett telefonsamtal. Just nu vill jag sova, utan att bli väckt, det kommer dock inte hända. Om ett par timmar igen kommer telefonen ringa, så jag fråga mig själv om det är någon ide att ens försöka sova? Kärleken facinerar mig verkligen.

Har bestämt mig för att börja söka jobb, nästa vecka kommer jag att göra mitt första försök. Problemet är bara att de flesta inte anställer folk under 18. Snacka om åldersdiskriminering.

Therese

Inga kommentarer: