torsdag 12 februari 2009

Slut med sötsaker

Har helt och hållet glömt skriva att jag slutat med sötsaker, godis framförallt. Har ätit så mycket skit på sistone att jag blivit total äcklad av mig själv. Så nu är det slut med sånt. Tror jag gjort minst 10 försök till att sluta från augusti-februari. Men nu ska jag fan klara det, kroppen behöver verkligen inte sånt skit. Det längsta jag klarat hittills är 1 månad, så nu siktar jag minst på två. Är sjukt sugen på oboy, men nej. Ska plugga sedan träna.

Sen måste jag bara säga att de människor som har blivit begåvade med en vacker sångröst. Var lyckliga, finns inget finare. En förmåga jag verkligen önskar att jag hade. Hur som helst har jag blivit totalförälskad i Erik Hassle- Hurtful, lyssna på den om ni inte redan hört de.

Therese

Inga kommentarer: