onsdag 11 februari 2009

Möte

Tänkte att jag kunde dela med mig av detta. Ska på möte imorgon, om Filippinerna, roligt. Kan även tillägga att det är ett frukostmöte, 08.00, torsdag min lediga dag, då är det inte längre lika roligt. Hoppas det är riktigt god frukost.

En sak till, jag har inte köpte ett par byxor på, sedan i slutet på sommaren. Har varit sjukt pepp på att träna enda sedan dess, nu äntligen är jag igång. Tänker hålla mig från att köpa byxor tills jag skapat den kropp jag vill att byxorna ska sitta på.

Har mer än en sak till att skriva nu när jag tänker efter. Har blivit duktig på senare dagar, har börjat lägga undan pengar. Till vad vet jag inte, 500 kr per månad åker i spargrisen, samt att alla klipp pengar ska sparas. Jag måste verkligen skaffa mig ett jobb, håller tummarna för att jag blir erbjuden extrajobb på salongen. Vill inte söka något annat om den möjligheten finns.

För övrigt har jag planerat att inte ta körkort, eller det var mina planer tidigare. Nu verkar dom vilja förändras. Men vill verkligen inte lägga pengar på sådant när man kan göra så mycket annat för dem. Alla påstår att det är "bra att ha" och visst, ligger mycket sanning i det men, är kluven när det gäller detta. Betänketid krävs. Väljer jag att ta körkort, så blir det hårdträning i sommar.

Har fortfarande inte tagit mig till nautilus, känner att jag har huvudvärk. Är stressad över morgondagen, plus att jag har läxor som ännu inte är gjorda. Hoppas mötet är givande säger jag bara. Har inte sovit hemma på drygt två veckor, känns som om jag flyttat. Klart jag älskar att vara med min kära, men ibland vill jag bara vara hemma. Känns som om jag har övergett min lilla bejbis, som mamma nu fått ta hand om en längre tid. Får se hur jag gör ikv.¨

Therese

Inga kommentarer: