fredag 27 februari 2009

Galen

Just nu benämner jag mig själv som sanslöst galen. Jag älskar verkligen min nuvarande frisyr, det verkar visst alla runt omkring mig också göra. Hur som helst, efter morgondagen kommer den inte längre se ut som nu. Hr blivit riktigt våghalsig, extremt impulsiv. Ibland tror jag mer att det handlar om att jag agerar innan jag tänker efter.
NOIR STHLM, har en visning här i Luleå imorgon. Jeff, och Johan hade bestämt sig för att gå på casting. Jag följde med. Klockan tickar, vi sitter i soffan på Quality, ingen där. Funderar om det är inställt. Hur som helst så ser vi plötsligt frisörerna komma. De tar en snabb titt på oss, haffar oss direkt. Vad ska man då säga, jag tycker verkligen visningar är skitroliga. Får ta och förhandla ordentligt imorgon, än så länge har jag fått höra att jag ska ha en mer markerad lugg. Är lite smått rädd, men till störst del förväntansfull.

Så imorgon 09.00 befinner jag mig på Presenta för ännu en förvandling.

Therese

Inga kommentarer: