fredag 30 januari 2009

Skoldag

Skola idag, engelska, psykologi sedan lunch. Gröt på skolan, så blev Exotic med petrapetrapetra, otroligt jätte gott. Blev extremt mätt, tror både jag och petra hade kännslan av att vi rullade fram, påväg tillbaka till skolan.

Sedan var det dags för svenska, hade redovisning, den sämsta någonsin? Men kul var det, skrattade under hela typ, bara för att boken jag/vi berättade om var så otroligt ironisk. Efter svenskan var det dags för idrott, boxning, extremt jobbigt, vill e dö ett antal gånger.

Helgen kommer bli bajs, är så less på att bara var hemma, funderar på att rymma lr nåt liknande....mitt enda problem är pengar, pengar behövs till allt.

Sen var det bara att ta sig hemåt, för att sedan åka till Tuna, tror inte jag var det allra roligaste sällskapet men. Åkte hem kring åtta, nu har jag nyss ätit middag, sjukt gott, laxlåda. Ska snart bädda ner mig i sängen med Twilight boken. Den e så fin.

Det sista jag har att säga er är följande......Filippinerna is on!

Therese

Inga kommentarer: